türkiye'deki şu muhalif tayfanın panik satın alma merakı kimsede yok.
erdoğan artık 50+1 alamaz. erdoğan'ı enflasyon yedi, erdoğan'ı halka sunamadığı can ve mal güvenliği yedi, halkla arasına giren "kan davası" yedi, mahvettiği kurum ve kuruluşlar yedi, bir dönem daha görevde kalsa dahi sunabileceği birşey yok. pozitif kılacağı bişey yok. bir yıla bitiririm dediği toki'lerin bir yıla bitmeyeceğini depremzedeler bile biliyor. halbuki en zayıf anlarında insan bi şeye inanmak ister. o bile yok yani.
kara günlük bir durum yok. ha şu var, akşener de erdoğan'ın 50+1 i iki turda da alamayacağını biliyor. eğer isterse ikinci tura kendisi yada kendi adayıyla gidebileceğini biliyor. yani en azından koz olarak öne sunabiliyor. bunu kendisi yapmasa diğer alternatiflerin de deneyeceğini biliyor. o yüzden elimizde ronaldo varsa neden almeida ile çıkıyoruz diyor.
meral akşener'in aklı bu konuda çoğu muhalif seçmenden daha çok çalışıyor gibi duruyor.
04.03.2023 · 47. sıra
uychar
03.03.2023 05:13