öğretmen değilim ancak sonuna kadar destekliyorum. çünkü bu ülkede bazı şeylerin değişmesi gerekiyor. hem ücret hem diğer sosyal haklar konusunda.
istanbul'da vasıfsız bir işçi ortalama 7 8 bin tl maaş alırken, öğretmenlerin 11 bin tl alması çok komik.
bir mühendis olarak sonuna kadar destekliyorum.
bizim mühendis odalarına inşallah ders olur.
03.11.2022 · 3. sıra
cinsel organ
02.11.2022 00:03