Sık geçen başlıklar

2 kasım 2022 öğretmenlerin iş bırakması 2

ekşi'de gör
öğretmen değilim ancak sonuna kadar destekliyorum. çünkü bu ülkede bazı şeylerin değişmesi gerekiyor. hem ücret hem diğer sosyal haklar konusunda.
istanbul'da vasıfsız bir işçi ortalama 7 8 bin tl maaş alırken, öğretmenlerin 11 bin tl alması çok komik.
bir mühendis olarak sonuna kadar destekliyorum.
bizim mühendis odalarına inşallah ders olur.
"bu kadar atama bekleyen öğretmen varken yapmayın" diyen yazara ithafen:
umarım öğretmen değilsinizdir eğer öyleyseniz sizi bu eylemin neden yapıldığıyla ilgili düşünmenizi isterim. bizleri desteklemek yerine bir iş yeri patronu gibi "sizden dışarıda çok var!" tarzı cahilce cümleler etmek bir öğretmene yakışan daha doğrusu bir öğretmen gibi eğitimli birine yakışan cümleler değil.