tweet
tıklamak istemeyenler için:"bize ne oldu?
maske, mesafe konusunda birbirimize örnektik!"
ben tanıyorum bu tavrı.
tablo daha da ağırlaşacak ve şimdiden halka suç atma eğilimine gidiliyor.
bu vaka artışlarında sebep okullar değil, bakın ben uyarmıştım diyecek.*
dün de bir tweet attı ve böyle giderse ölüm sayıları 2 hafta içerisinde 4.000'i bulacak dedi. biz kırk kişiyiz, kırkımız da birbirimizi biliriz fahrettin.
kimse halkı suçlayamaz. böyle bir şey söz konusu olamaz.
sen ki birçok ülkenin kırmızı listesindesin. ve yine sen, hala deli gibi turistleri alıyorsun ülkene. sen ki halkını eve kapatıp, sonra turistlere çağrı yapan iktidarın mensubusun. sebep? turizm aksın yeter ki.
milyonlarca aşısız mülteci var ülkee. ben mi aldım bu insanları ülkeye?
bu risk teşkil etmiyor mu?
parayı, canın önüne koyup da halka isyan edemezsiniz.
aşılıyım, korkmayın temalı maskeler bastıranlar her kim ise; bu tablonun mimarları da onlar.
3 kuruş paraya bu riski alıp, sonra maske vs diyemezsiniz. bir kez olsun kendimizi eleştirmeyi öğrenelim ya. hatayı kabul etmeyi öğrenelim artık hiç mi bir şeyden ders almadık biz.
ve insanlar virüsten korkmuyor, bu bir gerçek.
ama niye korkmuyorlar bunu incelemek, irdelemek gerekir.
kaybettiğine üzüleceğin bir hayata sahip değilsen, ölüm ürkütmüyor insanları.
aslında bu durum, gerçekten ülkenin en iyi özeti.
insanların hala pervasızca sokakta olmaları cahilliklerinden değil.
zenginler tedbir üstüne tedbir alıyorlar. ama belirli bir gelirin altındaki insanlar gerçekten umursamıyorlar.
bu ülkede 16 milyon insan açlık, 48 milyon insan ise yoksulluk sınırında gelire sahip.
bu adamları ölümle ürkütemezsin.
burada sorgulaman gereken tek şey var; o da iktidarın.
biz bu insanları nasıl bir hayata mahkum ettik ki ölüm bile onları korkutamıyor diyebilmelisin.
03.09.2021 · 10. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
02.09.2021 10:53 ~ 13:19