rusya bize doğalgaz satamayınca haliyle batacak, açlıktan nefesi kokacak, asgari ücreti açlık sınırının yarısına düşecek, penceresiz evlerde rus bebekler donarak ölecek, rus halkı işsizlikle boğuşacak, rus emeklileri maaşlarına zam dilenecek, çalışanların şartları kötüleşecek tabii.
uzun adamın muhteşem icraatı. o değil de bizim halkın kafası süper. doğalgazdan oluyor galiba.
03.12.2015 · 10. sıra
29 mayis 1453 gunu hasta olan yeniceri
02.12.2015 14:17