bu zam ile birlikte sehirici ortalama 8 litrede biraz fazla yakıt tüketimi olan 1.6 atmosferik motorlu ve benzinli aracım ile 1 km yolun yakıt masrafı 1,25 tl oldu.
ortalama 3.5 litre yakıt tüketimi olan motosikletim ile 1 km yolun masrafı 0.5 tl oldu.
ayrıca cebimden çıkarıp içtiğim 1 dal sigara da yine 1,25 tl civarında.
yani düşünsenize trafikte herkes devamlı sağa sola 1 tl atıyor, cebimizden çıkarıp 4-5 dakika elimizde tutup çöpe atıyoruz. öyle değersiz bir para artık. çükübik motorum bile eskiden çüş araba ne kadar çok yakıyor dedigim parayı yakıyor artık.
neyse arabayı memlekete götürüp garaja koyayım. 3 litre yakıt tüketimi ile yine gönüllerin şampiyonu motosikletim oldu. 1-2 aya havalar toparlar zaten hanım da trafikten sıkılmıştı.
02.02.2022 · 38. sıra
zencifreud
01.02.2022 01:46