200 tane 20 yaslarinda cocuk...
yazik ne destekleyen var, ne arkalarinda duracak insan. ara sokaklarda dayak yiyor hepsi, cunku az kisiler. cunku ben ve benim gibi milyonlarca insani 10 senedir, "peynir 60 lira oldu aman ses etmeyin bu sefer gidiyorlar" diye diye uyusturdular.
3-4 kisi haric, butun siyasiler #amanagzimizintadikacmasin modunda.
agzima sicayim, nefret ediyorum kendimden.
en buyuk mutsuzlugumdur, boylesine uyusturulmak. 10 sene once bizim yasadiklarimizi yasayan bu cocuklari 6. kattan izliyorum sadece. verdigim oylarin da, bu korkunun da ta amk.
03.02.2021 · 17. sıra
scienceisinteresting
02.02.2021 18:46 ~ 19:02