sezon en berbat maçlarından birini oynuyoruz,sezonun en güzel golünü yedik.
bu maçta forvetimiz olduğu için yenileceğiz çünkü takım forvet nedir,ne için gerekir onu unuttu.
kimse forvete pas vermiyor,ilerideki adam ne için var onu çözmeye çalışıyorlar.
03.02.2019 · 1. sıra
preatorrr
02.02.2019 19:59 ~ 20:02