öylesine açınca bile acayip saran ve başından kaldırmayan bir program. ertesi günkü iptal edilen öss'den bahsedildiğine göre 1999 gölcük depreminden 2 ay önce çekilmiştir. ayrıca öss sorularını çalan fetocu şerefsizlere de tekrar sövdürmüştür. bu programın 1998 versiyonu da güzeldir. ayna'nın klibiyle dalga geçtikleri bölümden bahsediyorum. hatta o bölümde mazhar alanson ve selim naşit de var.
edit: ulan ebru şallı'nın göğsündeki yapıştırmadan bahsederken cem yılmaz "ben anlatırım sonra size." diyor, ebru şallı ise "sen hiçbir zaman göremezsin ki" diyor. hehe büyük konuşmamak lazımmış.
10.02.2018 · 31. sıra
kalles ayakkabi
09.02.2018 01:02 ~ 01:24