lan gören sanır film milattan önce çekilmiş gelen geçen "dönemine göre çok iyi hühühü" diye geveleyip durmuş. ne iyisi bok gibi amatörce çekilmiş bir film. yeşilçam uğraşsa bundan kat kat daha iyi çekermiş.
yüzüklerin efendisinin orijinali de bundan 10 sene sonra çekilmiş ama izlesen aralarında en az 100 yıl var dersin. sırf sovyet övecekler diye kör olacak amk müptezelleri.
(bkz: sosyalizm vs kapitalizm) somut olarak görmek isteyen bir bunu bir de normal lotr izlesin.
05.04.2021 · 25. sıra
satoshinakamoto
04.04.2021 00:08 ~ 00:12