“3 partinin de oyları azalmış, hdp seçmeni iyi parti’ye mi kaymış, anket saçma” diyenleri anlamadığım anket. yahu 3 parti azalıp biri artıyorsa bu ille de “o parti her partiden oy aldı” anlamına mı gelir?
hdp’nin sol kesiminin chp’ye kayması, ama chp’nin de atatürkçü seçmeninin iyi parti’ye kayması durumunda da bu durum oluşmaz mı? sığ şekilde yorumlamayın şu anketleri be arkadaş.
21.01.2018 · 26. sıra
benim neyim eksik
20.01.2018 00:07