link
tıklamak istemeyenler için:
"bugün itibariyle aşılama programında yeni bir safhaya geçiyoruz. aşılamada sıra 55 yaşından büyüklere geldi. sırası gelen vatandaşlarımızı aşı olmaya davet ediyorum. aşı programımız tedarik koşullarına bağlı olarak kararlılıkla sürecek."
ocak ayında başlamıştı aşılama.
şimdi nisan ayındayız ve yeni 55 yaşına kadar gelebildik.
bu ne hızdır yiğidim. ayrıca bu aşının 6 ayda bir yaptırılması gerektiğini söylüyor uzmanlar. buradan da olaya bakacak olursak, tablo hiç iç açıcı görünmüyor.
ayrıca bakanın son cümlesi beni benden aldı.
"aşı programımız tedarik koşullarına bağlı olarak kararlılıkla sürecek."
hani açık kapı da bırakıyor, aksilik olursa suçu atacak yer de şimdiden hazır.
aşı tedariğinden şikayet etme lüksünüz yok.
bu halktan çatır çatır vergi topluyor musunuz?
pandemi sürecinde kural ihlallerinden sadece 9 katrilyon lira ceza kesilmiş bu halka.
şimdi sen bu halka tedarik ettiğimiz sürece kararlıyız vs diyemezsin.
tedarik edeceksin arkadaşım. etmek zorundasın. ikili ilişkilerinizi bugünler için kuracaktınız. her önünüze gelene eyyy derseniz, bugün kapı kapı gezersiniz.
2 türk bulmadı mı biontech aşısını? eğer ki siz, bu insanlardan bile öncelik alamıyorsanız kapatıp gidin dükkanı.
20.04.2021 · 42. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
19.04.2021 17:04