size bugün yaşanmış bir olay anlatayım . çocuk 8. sınıf , derste salgindan bahsediyor. ben de sordum hayırdır diye , evde anne, babası ve kardeşinin hasta olduğunu söyledi. annesi biraz ağırmış , babasının boğazı ve sırtı agriyormus kardeşinin ise koku kaybı varmış. sen neden okula geldin dedim bende bir şey yok ki dedi. test yaptırdınız mi dedim , yok babam karantinaya girerse dükkan 10 gün kapananır diye test yaptırmadı dedi.
allah aşkına 8 ve 12. sınıf öğretmenlerini aşılayın artık .
20.04.2021 · 43. sıra
aydakidonsuzkedi
19.04.2021 19:41