adam düşünmüş, "fenerbahçe büyük başarı elde etti, nasıl bok atabilirim..?" diye anüs fırtınası yaşamış..( beyin olsa beyin fırtınası yaşayacak)...
sonra birden "türk oyuncu yok ulan bu takımda ..!!" şeklinde bir üstün zeka tespiti yapmış...
sonra iyice saçma şeyler yazıp, sonunda da "basketbolda bayağı ilerlemişiz.." yazmış.
evet basketbolde ilerledik, 5 sene önce dünya 2.si olduk mesela...haberi olduğunu sanmam gerçi.
21.04.2016 · 30. sıra
bulunmaz hint kumasi
08:44