Sık geçen başlıklar

19 mayıs 2023 kılıçdaroğlu zafer partisi ziyareti 1

ekşi'de gör
üst edit: bana bakın ulan akp trolleri, hizbullah destekçileri! olurda anlaşma olur ve sinan oğan & ümit özdağ kılıçdaroğlu der ve bize terör yakıştırması yaparsanız içinizden geçeriz sizin baştan uyarayım. bizi sakın alıştığınız, öyle agziniza geleni soyleyebileceginiz muhalefetle karıştırmayın. o kadar cesursanız yüzümüze söylemeniz için şimdiden davet ediyorum sizi. kavga istiyorsanız biz etmeye hazırız.. bilginiz olsun!

sinan oğan & ümit özdağ bu memleketin sigortası konumundadır. seçmen kitlesi ülkücü milliyetçi gelenekten gelir. eğer bu insanlara güvenip bir kere oy vermişlerse, yine nereyi gösterirlerse peşlerinden gider ve oy verir. nereden mi biliyorum. tabii ki kendimden..

bakmayın ben oy verdim ama öyle olmaz söyle olmaz diyenlere. onlar yavş ak lar. bizde satış olmaz!

ne özdağ'ı ne oğan'ı satmayız. gerçi zamanında bir takım akpli oyunuz yok deyip alay ederken ve oktroll derken, bir takım chpli aktroll dedi bize ama o konu şimdilik kalsın.

mevzubahis vatansa gerisi teferruattır.

parola sandık, işareti bekliyoruz!

edit: ülkücülük mhpnin tekelinde değildir arkadaşlar. atatürk milliyetçisi, türkçü, turancı, türkiye sevdalısı herkes bu tanıma dahildir. bir ülküsü, ilkesi vardır. chp'nin 6 okundan biridir. mhpnin hilalidir. türk-ıslam sentezini değil, laik bir türkiye'yi kabul eder! din bir seçim, ırk ise kaderdir ve bunu bilir. doğu türkistan'dan macaristan'a uzanan türk coğrafyasında türk'lügü savunmaktadır.

ırkçı degiliz. bir alman çıkıp milletini överken ırkçı olmuyor. bir ingiliz çıkıp överken, bir fransız çıkıp överken olmuyor da biz neden oluyoruz? bizim amacımız kılıç zoruyla tüm dünya türk olsun demek değil! bu masada, bu dünyada bizde varız demek! bizim söylediklerimizi de dinlemek zorundasınız demek.

önce bu işe memleketimizde başladık. bizi yok sayanlara inat görünür olduk. bu memlekette biz de varız dedik.

sonra sıra dünyaya gelecek. bu dünyada bizde varız diyecegiz. türkiye'nin dünyada kaybettiği itibarı geri kazanacağız. türk pasaportunu en güçlü pasaportlar arasına sokacağız! dünyanın her yerinde "bu türkmüş" dedirtip saygı duyurtacağız. işimizi en iyi şekliyle yapıp, ülkemizin huzurunu tesis edeceğiz!

yurticinde herkesin rahatsız olduğu ama koltuk sevdalarından dolayı onlara muhtaç duydukları terör örgütlerinin kökünü kazıyacağız!

cebinde türk kimliği taşıyan herkes "hemşehrim itikatta mezhebin ne?" ya da "kürt müsün laz mısın, ermeni misin, rum musun" sorularıyla muhatap olmayacak!

250 bin dolara vatandaşlık verilen, kaçak yollarla yurda girmiş olan, sığınmacı statüsündeki insanları anayurtlarina güvenli bir sekilde göndererek cevremizdeki barışın ve huzurun garantörü olacağız! yani masaya yumrugumuzu vurup, "bombalamayın lan bu milleti!" diyeceğiz!

emperyalist devletlerin oyununa gelmiş ve kandırılan insanların kurduğu büyük kurdistan hayallerini başına yıkacağız!

atamızında dediği gibi: yurtta sulh, cihanda sulh felsefesini şiar ediniyoruz.

burada şu partili bu partili diye ayırt etmiyorum. benim gibi düşünen insanlarda az değil farkındayım. oy verdikleri parti ne olursa olsun, bu memlekette bunları istiyorsak, bunları yapabilecek insanları desteklemeliyiz.

bugün 19 mayıs. atatürk kurtuluş savaşını başlatırken gidip dönemin zararlı cemiyetleri ile anlaşma sağlamadı.
millet ile anlaşma sağladı.

milleti yanına aldı ve millete sırtını dayadı. biz atatürk gibi biri çıksın gelsin diye beklemiyoruz. biz atatürk'ü atatürk eden milletin torunlarıyız. bugün birisi çıktı ve dedi ki: bu memleket başıboş değildir! biz de bunu diyorduk ama seçeneksiz kalmıştık. o yüzden bugün bunlar konuşuluyor. milliyetcilik yükselmiyor arkadaşlar. biz aslında milliyetçi bir millettik zaten. sadece takım tutar gibi parti tutmaya başlandığı için bu durum gölgede kalmış! chp içinde, mhp icinde, akp içinde, iyip içinde ve hatta hdp içinde bile bu memleket için gözünü kırpmadan vatan için canını verecek insanlar hiçte az değil.

sinan oğan ve ümit özdağ bu kötü gidişata bir son verme amacıyla çıktıkları yolda, stratejik yaklaştılar ve iyi kötü tuttu bu stratejileri. şimdi ise bu insanların kefil oldukları parti veya ittifakların toplumda karşılık bulacağına inanıyorum.

çünkü siz ne kadar inkar etsenizde biz milliyetçi bir toplumuz.

yaşasın tam bağımsız türkiye! sloganını sağcısı da, solcusu da söyler. buradan hesaplayın işte.