Sık geçen başlıklar

19 mayıs 2021 izmir depremi 1

ekşi'de gör
eskiden hic etkilenmezdim, izmir sonuçta, dogduğumuzdan beri ritmik sallanıyoruz. ama o dehşet 7'den sonra travma oldu, benim artik ödüm kopuyor. ya devamı gelirse, ya yine öyle olursa diye. bir de sanki "farketmeyenler için tekrar sallıyoruz" dedi , iki kere arka arkaya..