yapılan hareket tabii ki yanlış da, buraya gelip neden bütün fenerbahçe taraftarına hakaret ediliyor, anlamış değilim. ben bir şey yapmadım mesela. ekran başında utandım resmen. yazık yani.
bir grup taraftarın yaptığı büyük ayıp.
21.05.2019 · 30. sıra
durmadan susan adam
20.05.2019 00:07