galatasaray başakşehir maçının aynı güne denk gelmesinden dolayı gündeme gelmeyen maçtır.
en az sampiyonluk maçı kadar önemli bir maçtır.
goztepemiz için beraberlik hiç fena sonuc olmaz. kaybetmemiz durumunda ise geçmiş olsun. insallah kazanır da döneriz.
vurduğun gol, yediğin ofsayt olsun göztepem.
20.05.2019 · 3. sıra
shimmyshimmyshimmy
19.05.2019 05:20