olay çıkaran fenerbahçe taraftarı da ergin ataman da basketbola yakışmıyor. çok sevsem, beğensem de ergin hoca’nın da her fırsatta taraftarla yüz göz olması, cevap vermesi hiç hoş değil. biraz ağırlığını korumalı. hep futbol kafası bunlar. aynısı obra’ya yapılsa haberimiz olmazdı, arkasına dönüp bakmazdı.
böyle ergenlikler yüzünden futbol izlemiyoruz. basketbolda fatih terimler, aziz yıldırımlar, ultraslanlar çarşılar istemiyoruz. üzülüyorum, futbol taraftarı basketbola bulaşır oldu. istemiyoruz sizi de saçma fanatik hallerinizi de.
not: galatasaraylı basketbolseverim.
21.05.2019 · 3. sıra
freudiana
20.05.2019 00:02 ~ 00:09