pandemi dönemi sokağa çıkma yasağı olacak diye çölyak hastalarının ihtiyacı glutensiz unları bile talan etmiş bir milletiz. bunu yapan bisküviyi, gofreti mi bırakacak diyorum ama yine de hayret etmeden duramıyorum.
bir de migros sattığı mala ve gelen paraya bakar, evet ama el insaf bir sınır koyun be kardeşim. reyona paletle ürün geliyor, görevli daha paletteki ürünleri yere bırakamadan direkt kutuları arabaya doldurup gidiyorlar. böyle saçma iş mi olur? açgözlü bakkal ve marketlerin işine yaradı başka da bir şey değil.
21.03.2024 · 47. sıra
tambirleydii
20.03.2024 00:38