(#150499069)
%25 topa sahip oranı olan ve defanstan çıkmayan pozisyonu olmayan hatta bu oyunu yüzünden bein sports taraflı yorumcuları tarafından bile eleştirilen alanya 3-4 e gidecekmiş öylemi?
maçları izlemeden gelip burada ahkam kesiyor herkes, hastasıyım.
hakeme gelecek olursak;
meşhur osayin pozisyonu net kırmızı.
alanyalı furkan 2 sarıdan kırmızıydı es geçildi.
alanyanın golü nizami.
fenerin iptal edilen golünde ofsayt felan yok, çektikleri çizginin açısı bile yok, neymiş kamera yokmuş diyorlar bir de oysa alanyanın golünde 3 açıdan çizdiler çizgiyi.
iki penaltı da tartışmasız net penaltı.
sonuç; yine bir klasik, yüzlerce km öteden koyuyorsun sesi florya'dan çıkıyor..
21.03.2023 · 27. sıra
erkanauditore
20.03.2023 06:47 ~ 06:49