başlıkta gereken bilgi var zaten boş konuşacağıma bir şiir yazayım
ey bu gölgeli diyardaki gezginler
yitirmeyin umudu! çünkü karanlık da olsa
bir sonu vardır her ormanın
bakın nasıl da geçip gidiyor bulutsuz güneş
güneş batıyor, güneş doğuyor
gün bir bitiyor, bir başlıyor
ya doğuda ya batıda mutlaka kesilecek orman
tolkien 121
20.03.2021 · 7. sıra
ithalsaman
19.03.2021 20:28 ~ 20:36