keske iran ile aramizda mübadele olsa. oradan din baskisindan dolayi hayatlari zindan olan kadinlar ve aileleri buraya gelse bizdeki yobazlar da oraya yallah.
herkes bir anda cok mutlu olmaz mı? bizimkiler icin hazir kurulmuş şeriat, bi daha ugrasmaya ne gerek var.
21.09.2022 · 27. sıra
bence damacana
20.09.2022 00:05 ~ 00:27