abd'nin erdoğan'a kızıp, erdoğan'ı sevmeyenleri cezalandırması.
abd'nin yerinde olsam her sene 100.000 türk öğrenciye amerika'da karşılıksız burs verip türkiye'yi boşaltırdım, bu sikko diplomatik hamleden daha anlamlı olurdu
20.12.2017 · 32. sıra
oric
19.12.2017 15:28 ~ 15:31