Sık geçen başlıklar

19 ağustos 2022 ümraniyespor galatasaray maçı 2

ekşi'de gör
uzatmalarda ümraniyenin şutuna; boey'in karaya çıkan fok gibi yüz üstü kaydığı, nelson'un ters kelepçede şpagat açtığı ve bu sırada tilki torreira'nın kadraj dışından kayarak araya girdiği, rönesans tablosu gibi pozisyona sahip maçtır.
görsel

üzerine de abdül ikinci şuta geçit vermedi.

gomis de nasıl vurdu göremedim plase mi üstüyle mi, burunla mı, ne yaptıysa?... tek boş açıdan, dönerek giden topa kaleci kapattığı köşeden uçtuğu halde yetişemedi.
farklı maç mı izliyoruz
yeter şu kör galatasaray'lı taraftarlardan bıktım
objektif olsun

bu takımın nesi uyumsuz
gayet de uyumlu bir oyun var
son yılların hatta en uyumlu oyunu

hepsi bok gibi oynuyor ve ayağında top tutamıyor