avrupa’da oynayan 4 türk takımından gelen tek galibiyet beceriksiz yönetimi tarafından forvet transferi yapılamayan, var olan forvetleri ise ya fiziksel ya da kafadan sakat olup kadroya giremeyen oyunculardan oluşan, maç içinde 2 sakat verip yedek kulübesinde kaleci hariç değiştirecek oyuncusu kalmayan, 20’lik oyuncusu ile gol bulan, 16’lık oyuncusu ile oyun kuran ve 1 penaltısı ivan bebek’in fransız akrabası tarafından piç edilen fenerbahçe’den geliyor. tabi sizler yine kendi rezil takımlarınızın avrupa’daki bu durumlarından utanmayıp 2 gün sonraki maç başlığında “fenerbahçe’yi logdo şompoyon yopocoklor” diye ağlamaya devam edeceksiniz.
bu da biz fenerbahçelilerin bu hayatta sizin gibilerle olan sabır sınavı işte.
21.08.2021 · 1. sıra
system42
20.08.2021 00:01 ~ 00:19