seçim öncesi evde tadilat yaptırıyorum, gelen ustayla konu siyasetten açıldı, k.k. gelirse dolar 25 i bulur batarız dedi ( o sıra 18-19 seviyesinde) . ben de “rte gelince farklı mı olacak” diye sordum, reis gelince ülke tam istikrara girer dolar düşer..dedi. öyle böyle derken iddiaya girdik, adam bana “”dediğin olursa aldığım parayı iade ederim” dedi. öyle emin ki sanki rte babasının oğlu, ölümüne savunuyor.
geçen gün sırf geyiğine aradım adamı, tabi iddia konusu hikaye para falan alamayacağımı biliyorum, sırf “ nooldu y.raaaam?” demek için aradım, adam alelacele - sen kimsin tanımıyorum seni- deyip suratıma kapattı :)
şu ülkeye bakıyorum da, dünya tarihinde hiç bu kadar geri zekalı bir araya gelmemiştir cidden.
19.07.2023 · 1. sıra
yakumo
18.07.2023 13:35 ~ 13:38