Sık geçen başlıklar

18 ocak 2023 kılıçdaroğlu'nun seçim açıklaması 1

ekşi'de gör
çomar editi: adam diyor ki kk ne yapsın. ya sizin amınıza koyayım ben.
sizin gibi tabanı bana verseler, ben de 20 seçim kaybeder orada otururum aq.
lan siz şimdiden teslim olmuşsunuz zaten her şeye. anayasanın içinden geçiliyor, ne yapsın adam diyorsunuz.
oğlum bir şey yapabilmesi mühim değil. ortalığı ayağa kaldıracak. algı yaratacak. ben de biliyorum rte'nin dediğinin olacağını.
ama öyle bir algı yaratacak ki; seçmen, rte'nin korkudan o tarihte seçim yaptığını düşünmeye başlayacak.
sansür yasası için; londra'ya gitmesem de o yasa geçecekti zaten demişti kk. şimdi siz aynı sözlerle onu savunuyorsunuz.
birbirinize çok yakışıyorsunuz. bir 5 yıla daha götünüzü hazır edin.

video
"14 mayıs'ta seçim olacak, sandığa gideceğiz. allah'ın izniyle hep beraber yeni bir başlangıç yapacağız."

aklım almıyor. muhalefet, niye bu tarihi kabul etti hiç tepki dahi göstermeden?
ya aq siz değil miydiniz 6 nisandan sonra hiçbir tarihi kabul etmeyiz diyen?
gece gündüz asla kabul etmeyiz diyen sizdiniz, şimdi gık demeden kabullendiniz.
siz değil misiniz 6 nisandan sonra yapılacak her seçim, saray içindir diyen?
siz bile isteye rte'nin yolunu açıyorsunuz. aday olabilmesi için mücadele ediyorsunuz.
oldu olacak bir de kılıçdaroğlu aday olsun, rte'nin bir 5 yılı daha garanti olsun.