ulan 40 yıllık fenerbahçeliyim, şu takımları çocuk gibi yönetenlerin ben ta amına koyayım! olan taraftara olacak.
tanım: deprem gibi karar, geçmiş olsun.
19.01.2016 · 10. sıra
edwood10
18.01.2016 20:00 ~ 20:01