bu covid'in yaşama arzusu bende yok şahsen.
değişime uyum sağlıyor , her türlü önleme rağmen ayakta kalıyor. yaşamayı benden çok hak ediyor muhtemelen.
09.04.2021 · 32. sıra
fornox
08.04.2021 12:03