hanımlar beyler sizi bilmem ama benim eşim doları 3 liradan alıyor.
kusura bakmayın...siz 4,5 liraya alıyorsanız bu sizin probleminiz.
(bkz: eşim kırmızı eti 29 tl'den alıyor)
19.05.2018 · 39. sıra
mehmet fesa
18.05.2018 13:00 ~ 13:11