Sık geçen başlıklar

18 mart 2024 trabzonspor paylaşımı 2

ekşi'de gör
bu paylaşımı gördükten sonra diyorum ki fenerbahçe cidden çekilsin şu ligden.
yönetimi ne ki taraftarı ne olsun tadında enfes bir açıklama olmuş. stadı boşaltsa o suları atamayacak, maç da 2 - 2 olmayacaktı. ya da ceza sahasında yanan meşale varken oyunu durdursa gol olan frikik olmayacaktı. bunları koymamışlar.

hepsini geçtim kurallara göre hükmen kazanmamız gereken maç bu hale geldi.

ulan size 5 atsak bu kadar keyiflenmezdim, heveslendiniz de çaktı ya bats, böyle daha iyi oldu.