Sık geçen başlıklar

18 mart 2020 işe gidenler 1

ekşi'de gör
kendimi çernobil faciasında yangına müdahaleye giden ilk itfaiyeciler gibi hissediyorum. onlara da bişe olmaz kimyasal yangın sadece demişlerdi. baretleri eldivenleri vardı, onları koruyacak sanıyorlardı. bizim ne farkımız var. manyak gibi dezenfektan sıkıp girerken asite basıyoruz. güya bizi koruyacak. yersen.