gecen sene "köy takimi bruggeden 5 yiyen beşiktaş" diye resmi aciklama yapan skandal bi yonetimin komik aciklamasi.
bi de bu 4 luk maglubiyete sevinenlere laf çakmiş alçakça demişler.
hiç mi utanma gelmiyor bu açiklamayi yazarken de okurken de acaba??
19.03.2016 · 5. sıra
beeyore
16:03 ~ 16:07