gayet yerinde bir eylemdir.
rum sevici arkadaşlar kktc barbarlık yapıyor,birleşmiş milletler orda boşa mı duruyor diyebilir ama...
kktc'nin aklına yol yapma fikri dün düşmedi buraya yol yapmak için uzun süredir sevdiğimiz demokratik yolları denedi müzakereler gerçekleştirdi fakat bm rum kesiminin isteklerine her zaman olumlu yanıt verirken kktc'nin sıradan bir yol isteğini bile olumsuz karşıladı.
en sonunda da böyle bir netice aldı.
20.08.2023 · 50. sıra
bratisyan
19.08.2023 00:15 ~ 00:34