salak fenerlilerin faturayı kazımcan'a kesmeye çalıştıkları maç. kendi efsaneleri belöz'e kesenler de hiç az değil. iyice kafayı yediler.
lan gerizekalılar, emre kazımcan'ı şike yapsın diye oynattı diyorsunuz madem morutan ve tolga'yı neden kenarda oturttu? hayır şikeyse amaç onları da sahaya sürer, 3 değil 6 falan yerdi zaten. hayır bi' de buna bahane olarak da "en iyi oyuncularını yedek bıraktı, sattı maçı" diyorsunuz. lan amk bu adamları oynatsaydı ve öyle yenseydik bu sefer bunlar da kazım'ın kaderini yaşayacaklardı. yedek mi bıraksın yoksa oynatsın mı amına kodumun çocukları ne istiyorsunuz siz tam olarak? ne tatmin eder sizi?
20.02.2024 · 39. sıra
vasnil
19.02.2024 00:54