en çekindiğim kadın tipi.
çünkü nasıl bir yüzsüz varoş olduğunu bilmediğiniz için carlayıncaya kadar normal bir insanmış gibi davranıyorsunuz.
bir bakmışsınız içinden exorcist çıkıyor. hakkınızı aramaya çalışırken bir noktada sinir harbini kaybedip ters birşey yapıp haksız duruma da düşebilirsiniz. al başına belayı.
ayrıca utanma duygusunun olmadığını söyleyen biri kameralar olmasa size iftira da atabilir. “beni taciz etti, arabada ellemeye kalktı” dese ne olacak? kadın beyanı esas ya hani, bok yoluna itibarımızdan belki de özgürlüğümüzden olacağız demek ki.
böyle bir durumun sinyalini aldığınız zaman cep telefonu ile kayıt yapmaktan başka kurtuluşumuz yok, ben bunu anladım.
21.06.2024 · 48. sıra
tex dinoco
20.06.2024 13:39