bugün milli savunma bakanlığı'nın atmış olduğu tweet ile günden güne ayyuka çıkan durum. bir ülkenin demografik yapısının içine nasıl edilir izliyoruz. göçmen politikası diye ülkeyi göz göre göre elden kaydırıyorlar. ülke topraklarına resmen 2.el muamelesi yapılıyor.
aloooo... adamlar yakında modemi sökecek. tweet atmak haricinde bu duruma herhangi bir ses çıkartan da yok. neyin kabullenişi lan bu?
18.07.2021 · 11. sıra
esberat
17.07.2021 14:07