milli savunma bakanlığı'nın skandal paylaşımı.
https://twitter.com/…nma/status/1416336600003497984yani afganistanlılar türkiye'ye elini kolunu sallaya sallaya girebilir öyle mi?
yani ses çıkarmayalım öyle mi?
koca devletin savunma bakanlığının düştüğü aciz duruma bakar mısınız?
1920'li, 1930'lu yılların 40'lı yılların afganistanına gönderme yapılarak bunlar bizim kardeşimizdir mesajı veriliyor.
o afganistan çok çok gerilerde kaldı, ne şimdiki afganistan o afganistan, ne şimdiki afganlar o dönemin afganları.
bakınız bizim kardeşimiz olan afganistan, 1920'li yıllarda ulu önderimizin yanında gördüğümüz şu adamdı.
görselbizim kardeşimiz olan afganlar, 1960'lardaki şu afganlardı;
görselgörselo yüzden ne şimdiki afganistan, ne de şimdiki afganlar bizim kardeşimiz değildir, asla olamazlar.
bu tweet neresinden bakarsan bak skandal bir tweettir.
yazık...
edit: belki utanır silerler diye tweetin ekran görüntüsünü de şuraya koyayım.
görselen acı olan ne biliyor musunuz?
bu tweeti 3400 kişi beğenmiş. yuh be...