bir fenerli olarak, şu anki ligde sanırım yenildiğimize en az üzüleceğim takım beşiktaş. bu sene girmiş oldukları yapılanmayı çok doğru buluyorum ve kaç senedir adam akıllı türk basketbolcu yetişmeyen ülkemizde, gelecek vadeden bu genç basketbolcuların bu mücadelesini görüp mutlu oluyorum. helal olsun çocuklara bugün deplasmanda çok güzel mücadele ettiler.
bizim için çok önemli sonuçları olacak bir maç değil zira bir haftada oynadığımız 4.maç oluyor ama beşiktaş'ın ve dolayısıyla bu gençlerin playoff iddası için çok önemli bir maçtı. tebrikler.
18.01.2021 · 28. sıra
sevdamiza kimse engel olamaz
17.01.2021 15:08