Sık geçen başlıklar

17 mayıs 2024 imamoğlu'nun arapça açıklaması 1

ekşi'de gör
yok abi kimse yok vatanina ve degerlerine sahip cikan.
mhpsi de ayni bok akpsi de chpsi de.
bunlara guvendik oy verdik bunlarin da gotu basi oynamaya basladi.

ya hangi avrupa ya da baska bi ulkede gordunuz yabanci tabela (belki bazi cin turk vs mahallelerinde)? adami gotunden asarlar her ulkenin bir kurali var nasil isyeri acilir diye ama bizim gibi arap severlerde bu kural islemez.
turk bile diyemeyen turk dusmanisiniz hepiniz.

ya bi de sunu da ekleyeyim diye tuy dikmis. bu dediklerim yetmiyorsa bak bu d bonus der gibi.

edit: ya orada var burada var diye mesaj atmayin anladiniz ne demek istedigimi. sorun sadece o degil. sorun bir butun olarak turklugu asagilama, yok sayma..