- dövizdeki dalgalanmaların büyük oranda önüne geçmiş
- halkın alım gücünü eskisinin de üzerine çıkaracakmış
- enflasyonu bitirecekmiş
- komple tedavülden kaldıracakmış
- ama enflasyon sorununu sadece devlet çözemezmiş
- lütfen sizde destek olunuzmuş. bunu tek başlarına yapamazmış
an itibariyle dolar 15.85 ve 16'ya koşuyor ve yalvarma moduna geçti. bu haftayı tamamlayamaz, görevden alırlar bunu.
ama en can alıcı sözü; "istanbul'u dünyanın en önemli islami finans merkezi haline getirmeye çalışıyoruz"
islami finans? bu ne amk?
batıyoruz lan ne islamı!
https://www.youtube.com/watch?v=ygqeimr4cje
18.05.2022 · 16. sıra
deadgodinme
17.05.2022 10:50 ~ 11:46