resmî olarak 33 askerimizi şehit eden putin'e karşı söylenmiş söz. sözlükteki perinçek'ler sinirden kendilerini dişliyor şu an.
not: kendini milliyetçi sanan -belki de iyi niyetli ama- cahil arkadaşlar, bu sözümden biden'ı övdüğümü anlamanız için aptal olmanız gerekir. bilmiyorum, belki de öylesinizdir ama anlama olasılığınız olan perdeden söyleyeyim:
ne biden ne putin, her şey türklük için.
ha bu arada, üzgünüm ama çok sevdiğiniz katarlılar, suudiler de bunlarla aynı kefede benim için. siz rabia altında ulumaya devam edebilirsiniz.
18.03.2021 · 8. sıra
turk bilge kagan
17.03.2021 14:39 ~ 17:01