şimdi rok'a gıcık olduğu için dalga geçenleri bir kenara bırakırsak ülkenin içinde bulunduğu hal ile ilgili ve geçmiş 20 yılı ile ilgili çok önemli tespitler yaptığı program. rok'u ben de zerre sevmem, ama ne dediğini dinlemek için sevmem gerekmiyor zaten. keza hak vermek için de öyle.
mesela en hak verdiğim tespiti şu; ülkenin %80'i muhalif falan değil, devlet musul'u almaya gidiyoruz dese, girit adasını almaya gidiyoruz dese, devletin arkasına geçecek %80 kitle var, ama kendilerini muhalif sanıyorlar. ondan sonra tayyip erdoğan neden 20 yıldır iktidarda diye soruyorlar.
19.11.2023 · 41. sıra
asprinick
18.11.2023 14:10