52.dakikada thuram'ın sağ çaprazdan ilerlerken kaleye vurmadığı bir pozisyon vardı ya; kaleci baya 10-15 adım önde falandı hani;
heh işe o pozisyonlara 2000 li yıllarda 100 ofansif futbolcudan 90 tanesi aşırtma denerdi. modern futboldan nefret etmek için sırf şu pozisyon bile yeterli. orada kaleye vurmayan adam, adam değildir bilader. futbol futbol değildir, izlenmemelidir ama işte ne yapacaksın.
1-2 dakika sonra da mbappé denen eleman mesela. şu adamı utanmadan bir de messi ve ronaldo ile kıyaslıyorlar. ulan messi ve ronaldo bu yaşlarında o pozisyonu bulsa; her türlü kaleciye çalımı atar, boş kaleye yuvarladı.
adriano, zlatan, recoba, ronaldinho, rivaldo gibi adamları izlemiş nesile ceza gibi şu sahadaki futbol.
turnuvada ilk defa bu maçı izliyorum, öncekileri neden izlemediğimi hatırlattı bana.
19.06.2024 · 7. sıra
kaan2684
17.06.2024 23:16