Sık geçen başlıklar

17 eylül 2022 putin'in erdoğan'ı ayakta beklemesi 1

ekşi'de gör
bugün kasapta beklerken adamın biri 6 tl fazla parası olmadığı için tavuk alamadı. ben şimdi bu videoyu görüp sevinmeli miyim? yoksa o adamın haline üzülüp kahrolmalı mıyım?