Sık geçen başlıklar

17 ekim 2019 erdoğan'ın tarihi geri vitesi 2

ekşi'de gör
rte peşinde koşan gizli akpli, çakma milliyetçileri göz önüne seren geri vites.
çok samimi söylüyorum, akli fikri birazcık olan insan bu veya benzeri bir durumu 9 ekim günü de söylüyordu.
söylediğimizde de vatan haini damgasını, rte'yi en ağır eleştirenlerden bile alıyordu.
akp ve rte, türkiye cumhuriyeti tarihinin gördüğü en büyük beladır. daha ötesi yok.
ben hayatımda ilk kez erdoğan ın peşine takıldım. o da 5 gün sürdü. ben böyle bir geri vites görmedim. demekki erdoğancılar bu hisse alışmış. şimdi anlıyorum bu hissi ama katlanılacak bişey değil benim karakterimde bir insan için. allah yardımcınız olsun akpli kardeşlerim.

edit : ya arkadaşlar cidden anlamıyorum bu kitleyi. daha dün ya dün.. sezgin tanrıkulu hakkında soruşturma başlatılmadı mı operasyon dursun dedi diye. bütün ana akım medya 3 günde şurayı aldık 5 günde burdayız, kobanide sıra demiyormuydu. ikinci kıbrıs barış harekatı denmiyor muydu ben mi yanlış hatırlıyorum.ne ara operasyonun durması türkiye nin çıkarına dönüştü. twitter da adam operasyonu durdurun diye yazdı gözaltına alındı. ne kadar acayip bir ülkeyiz. bir daha tövbe. böyle ülke yönetilmez yönetmemeli bu şekilde. futbolcular asker selamı verdi diye neredeyse kulüplerinden kariyerlerinden olmayı göze almış. bir pence denen adam geli 1.5 saatte bizimkileri masada yerle bir etmiş. hani bunları natoya aldınız da bizim mi haberimiz yok lar hani bu operasyondan asla vazgeçmeyizler. haa abd kuyruğuna bastı, canın yandı geri vites yaptın. bunu gören esad ve rusya boş duracak mı. bir de oraya bakalım bakalım.