bence zam yapılmasın.
halk halinden memnun. kriz yok. ekonomi gayet iyi.
çok şükür damatcığımız enflasyonun hakkından da geldi.
bakmayın her şeye haftalık zam gelmesine. alım gücümüzü test ediyor reis.
madem ekonomimiz iyi, zam yapılmasına da gerek yok.
18.12.2019 · 1. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
17.12.2019 00:57