Sık geçen başlıklar

17 ağustos depreminde ecevit'in yaptığı açıklama 1

ekşi'de gör
bazı acılarımızı suistimal etmeyin bari! millete doğruları söyleyen bir açıklamadır.

arkadaşlar ben 17 ağustos 1999 yılında yalova'da yıkılmak üzere olan bir binadan şans eseri canlı çıktım. 8 yaşındaydım ve iyi hatırlıyorum. bitmek bilmeyen bir geceydi fakat biz asıl felaketi güneş doğunca fark ettik. çok acı bir tabloydu ve anlatsam gözlerim dolar...

devlet o zaman da acizdi hala aciz fakat o devirde siyasilerde az da olsa utanma vardı! o depremi bugün yaşasak bence değişen tek şey bir takım soytarıların ayağına sarı çizme giyip aynı sinema oyuncusunu 4 farklı binanın göçüğünden kurtarması olur, yandaş kanallarsa bunu büyük bir kahramanlık hikayesi gibi sunardı.

hiçbir şeyden utanmayanların gençlere sürekli ders vermeye çalışmasından ve kirli propagandasından çok bunaldık. bence rahmetli ecevit ar sahibi bir adamdı. başarısız dahi olsa ahlaklıydı. bu da bir şeydir ve artık siyasette çok nadir bulunan bir şey...