ülkedeki cehaletin boyutu, cahil insan bolluğu bu felakette de şaşırtmadı. hadi bilmiyorsunuz diyelim ama defalarca kez söylendi;
enkaz altında kalan kişiler, saatlerce/günlerce karanlıkta ve sessiz bir ortamda kalıyorlar. bu yüzden ışığa ve sese karşı aşırı hassaslar. sevineceksen bi dur adam ambulansa binsin gitsin, sonra ne bok yerseniz yiyin amk.
14.02.2023 · 37. sıra
embazulu
13.02.2023 08:01 ~ 11:04