hayatımın büyük kısmında şehirlerarası otobüslerde yolculuk yaptım ve hala da yapıyorum. eğitimden ve sorumluluktan bu kadar uzak insanın bir arada çalıştığı başka bir sektör yoktur muhtemelen.
kaybedilen vatandaşlarımıza allah’tan rahmet, yaralılarımıza acil şifalar diliyorum.
17.01.2024 · 26. sıra
utepils
16.01.2024 05:15